Som regel ja, men ud over de varer som vi aktuelt sælger, henter vi også varer hjem på individuelle ordrer. Selvom varen er på lager, afhænger det stadig af flere faktorer, om vi sender varen afsted samme dag endnu. Derfor er det vigtigere at kigge på den forventede forsendelsesdato.
På produktsiden kan man se en tabel der viser nøjagtige datoer for ordrebehandlingen, afhængigt af det bestilte antal.
Den forholder sig ikke kun til lagerbeholdningen, men også varereservationen til andre bestillinger, leveringsplaner, afhentningstidspunkt og mange andre.
Vi har et dedikeret system, der forvalter lagerbestanden og er integreret med vores hjemmeside og IT-systemerne hos nogle af vores leverandører.
Vi har afviklet 100% af bestillingerne punktligt inden for vores aktuelle sortiment, og 0% med maks. 1 dags forsinkelse.
I tilfældet af varer der er individuelt hentet hjem, har vi afviklet 100% af ordrene punktligt, og 0% med maks. 1 dags forsinkelse.
Uden tilgængelighedsproblemer af varer har vi afviklet 99.88% bestillinger af vores aktuelle sortiment og 98.5% bestillinger på varer, der blev hentet hjem på anmodning.
Blot 0.02% af bestillingerne blev annulleret pga. varemangel og mangel på alternative varer.
Vores aktuelle sortiment er vores eget lager, som for tiden er hus til
92393 varer, der er klar til at blive sendt afsted øjeblikkeligt samt leverandørlagere
som vi har et integreret IT-system med og en fast leveringsplan (som oftest daglig). Dette, sammen vores eget lager, er lige med
99521 vareri vores sortiment.
Yderligere 55526 varer er produkter, som vi har hentet hjem på individuelle anmodninger.
94.38% af bestillingerne gælder produkter fra vores aktuelle sortiment, og
5.62% produkter der er hentet hjem på anmodning.
På nuværende tidspunkt samarbejder vi med 206 leverandører.
Informationerne baserer på de genererede onlinestatistikker for perioden:
3.11.2024 - 4.12.2024.